Известие

Collapse
No announcement yet.

Автоматичен или ръчен гюрук

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Автоматичен или ръчен гюрук

    Колеги повода по който пиша е една странна случка пред Фантастико преди няколко дни. Спирам аз на паркинга със свален гюрук и естествено всички се опулиха и зяпат, като почнах да си затварям гюрука един старец ме запита: "Абе момче, тва така ли си е или нещо е побългарено?"

    Та оттам изникна моето зачудване, само аз ли съм със ръчен гюрук? Говорим за Спайдър 1998г.

  • #2
    Не си само ти!В Мобилето има един Спайдър, и се пулихме защото пише ел. гюрук!До колкото знам, всички са ръчни,старите де.
    Last edited by Kuker; d.m.y г., 22:33.
    sigpic
    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

    Comment


    • #3
      В Worshop Manual-a има схемите на автоматичния гюрук. Даже аз си мислих, че доста по-рядко се срещат ръчните
      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
      Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

      Comment


      • #4
        Аз съм с ел. гюрук и в началото имах ядове с него, но в последствие прочетох някои неща по чуждите форуми и всичко си дойде на мястото доста бързо. Аз лично до сега не съм виждал на живо друг Spider в БГ с ел. гюрук. Ако има някой друг колега от форума с такъв и има някакви ядове да пита, ще се радвам да помогна .

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от SGB Покажи съобщение
          Аз съм с ел. гюрук и в началото имах ядове с него, но в последствие прочетох някои неща по чуждите форуми и всичко си дойде на мястото доста бързо. Аз лично до сега не съм виждал на живо друг Spider в БГ с ел. гюрук. Ако има някой друг колега от форума с такъв и има някакви ядове да пита, ще се радвам да помогна .
          Колега ще ми опишеш ли точно как става отварянето на ел.гюрука че ми е интересно.

          Comment


          • #6
            1. Палиш колата и дърпаш ръчната ако не е вдигната.
            2. Освобождаваш ръчките които са на предния прозорец.
            3. Вече натискаш копчето, първо се свалят леко прозорците, след това се вдига задната част на покрива, отваря се пластмасовия капак за да влезе покрива, покрива се прибира и се затваря клапата (мисля, че общо взето и на ръчните покриви е такава последователността) .
            Цялата процедура отнема около 25-30 секунди.
            P.S Копчето се намира зад ел. регулиране на огледалата, мисля че на GTV от там се управлява шибедаха.

            Comment


            • #7
              Последователността е същата, без палене, ръчна и сваляне на прозорците, иначе аз имам 2 копчета зад шофьорската седалка които се натискат едновременно за да отключат и отворят отзад пластмасата. Ще ми е интересно обаче да видя наживо как се отваря автоматично, за целта обаче трябва да взема да дойда все пак някога на някоя от срещите...

              Comment


              • #8
                И при мен ги има 2те копчета зад седалката, май те са ми резервен вариант ако нещо се развали по системата. На живо няма проблем да ти го покажа, само се разбираме кога и къде на по бира .

                Comment


                • #9
                  Aз пък за сефте чувам, че има спайдъри с "ръчен" гюрук.
                  Mислех, че всички са електрически.
                  Alfa Romeo 166 3.0 V6
                  Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                  Comment


                  • #10
                    http://www.youtube.com/watch?v=5H2NVArBUCA
                    http://www.youtube.com/watch?v=U0sG8HC-eFs

                    Comment


                    • #11
                      Мерси колега.

                      Comment


                      • #12
                        хах, аз пък за сефте разбирам, че има електрически гюрук за спайдър.

                        че то голяма оферта?

                        това беше едно от нещата, които ме спря когато искахд а си взимам спайдър и то беше точно гюрука....
                        sigpic
                        днес съм в почивка ---

                        Comment


                        • #13
                          Аз пък невиждам никакви плюсове в това да имаш ел.гюрук освен повече потенциални разходи,малко повече е гъзарията но така или иначе се събират достатъчно погледи.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Magiosnika Покажи съобщение
                            Аз пък невиждам никакви плюсове в това да имаш ел.гюрук освен повече потенциални разходи,малко повече е гъзарията но така или иначе се събират достатъчно погледи.
                            И аз така мисля.
                            Ръчен гюрук = класика!

                            Пък електрическия, освен че може да се счупи и тежи на колата, една джаджа в повече.
                            Alfa Romeo 166 3.0 V6
                            Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                            Comment


                            • #15
                              ае, не е баш така...

                              повъртях малко едно ел. кабрио и си е глезотийка и удобство и половина

                              не виждам как по-точно ел.гюрука минава за гъзария, но явно са ми по-други разбиранията...
                              sigpic
                              днес съм в почивка ---

                              Comment

                              Working...
                              X